Voor u als werkgever:

Deelt u als opdrachtgever onze visie dat het ongelofelijk is dat goed opgeleide werkzoekenden met veel praktijk ervaring niet meer aan een baan kunnen komen vanwege hun leeftijd?

Dat het onvoorstelbaar is dat werkzoekenden die net klaar zijn met een opleiding welke aansluit bij de behoeften van de arbeidsmarkt van dit moment, geen baan kunnen vinden vanwege een gebrek aan werkervaring?

Dat het een gemiste kans is dat mensen die wegens hun beperking gedwongen zijn om langdurig gebruik te maken van een uitkering, maar met een kleine aanpassing of extra begeleiding gewoon werkzaam kunnen zijn?

Dan bent u bij Stichting Arbeidsparticipatie Nederland aan het goede adres!

Stichting Arbeidsparticipatie Nederland

is een onafhankelijke stichting die zich als doel heeft gesteld de positie van arbeidsparticipanten verbeteren door een bijdrage te leveren in de vorm van begeleiding, opleiding, coaching en het bevorderen van de duurzame inzet van arbeidsparticipanten in het arbeidsproces.

Stichting Arbeidsparticipatie Nederland  heeft geen winstoogmerk, daardoor ontstaan er voor werkgevers en werkgeversorganisaties een aantal belangrijke voordelen :

- Het wegnemen van rompslomp omtrent de inzet van arbeidsparticipanten;
- Optimaal gebruik maken van mogelijke subsidies bij inzet n arbeidsparticipanten;
- Het hanteren van lage tarieven bij inzet van arbeidsparticipanten op basis van
  uitzending, detachering of payrolling;
- Invulling geven aan de banenafspraak en de daaraan gekoppelde
   quotumregeling;
- Invulling geven aan het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) beleid
   van organisaties;
- Een breed aanbod van gemotiveerde en geschikte kandidaten;
- Kostenreductie door inzet van kandidaten uit de directe omgeving;
- De mogelijkheid om via flexwerk snel extra arbeidskrachten in te zetten bij
   projecten en  tijdens piekperioden;

Samen kunnen we bij de invulling van uw vacatures mensen uit bovengenoemde groepen een kans op een nieuwe toekomst bieden.

Talent mag nooit verloren gaan!